Att bli analyserad

Varför känner vissa killar ett behov av att analysera mig när jag inte är mitt mest glada och charmiga jag?

I går träffade jag på en sådan kille. Jag var på reggaefest på Mosebacke med en bekant och hennes kompisar. En av killarna kastade intresserade blickar på mig och det slutade såklart med att vi pratade. För tillfället är jag dock emot alla män och dessutom verkade denna man inte särskilt lockande.
Men jag var absolut inte otrevlig mot honom. Jag var bara ärlig, inte så intresserad och kanske lite dryg. Det var då analysen började. Av någon anledning tyckte han att han kände mig så väl efter en timmes bekantskap.

När jag fått nog och ville gå hem bad han om mitt nummer. " I really would like to be your friend" sa han. (Nej, han är inte svensk)
Min vän. Tillåt mig att vara skeptisk. Det var jag också. Trots att jag vet att killar inte lyssnar på vad man säger så sa jag " Sure, you can get my number. But I only want you as a friend. Nothing more."

Vid tre fick jag ett sms. "Never ever forget ur self". Nu blir jag till och med analyserad via sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0