Charmiga Söderkillen

Han är ett under av charm den där Söderkillen. 
I fredags plågade han mig med väldigt porriga sms när jag satt på jobbet. Med porriga menar jag att han beskrev vad han ville göra med mig i sängen. Detaljerat. 
Jag fnissade lite och min kollega tittade på mig.
- Var det ett trevligt sms du fick, frågade hon.
- Hehe, ja verkligen, svarade jag. 
Tydligen hade jag förstört hela hans studieförmiddag eftersom han bara tänkte på att ligga med mig. Jag lovade att vi skulle göra fantasierna till verklighet efter min helg i Skåne. 
I söndags vid 17-tiden fick jag ett sms från honom igen. 
"När fan ska vi ligga med varandra då?"
Någon är lite otålig. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Nå, höll han ord?

2007-08-07 @ 17:15:31
Postat av: lovelyn

Nej. Vi hade "the talk" istället. Ska skriva ett inlägg när jag orkar.

2007-08-10 @ 09:42:20
Postat av: Lena

Låter som du behöver en kram. Kram!
Behöver du den inte nu kan du spara den till senare.

2007-08-10 @ 10:29:09
Postat av: lovelyn

Tack kära du, jag tar den nu. Ha en superhärlig helg! Kram på dig också.

2007-08-10 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0