Det där facebook

Jag har hela tiden varit en förespråkare för facebook. Det är kul att lägga upp foton, titta på andras, leta efter bekanta och skriva på vännernas väggar. 
Häromdan la jag upp några bilder på mig själv när jag gör väldigt fula grimaser. Detta gjorde jag på grund av att några vänner klagat på de bilder jag lagt upp på dem. De tyckte att de var fula. Nu är jag definitivt fulast. 
Jag börjar ångra grimasbilderna nu. 

För i dag fick jag en vänförfrågan från Söderkillen. Med följande text:

 "A men va fan då! Nu har tom den här farbrorn hittat till

facebook. Man vill ju se vad kidsen pysslar med. Hoppas du är ok. Återigen;

jag är jävligt ledsen om jag sårat dig, det har aldrig varit min mening. Du

är jävligt bra."

 

Jävligt bra vadå? I sängen? På ångest? På att träffa fel killar?

Men visst, jag accepterade hans förfrågan. Och fick upp rutan där jag skulle välja hur vi känner varandra. 

Funderade på följande alternativ: 

We dated- nej, det gjorde vi ju inte.

We hooked up- nej, det kan man väl inte påstå. 

We met randomly- jo, det kan man väl säga men det låter så löjligt. 

I´dont even know this person- hehehe.

Valde att inte välja nåt. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanja

Ja det där facebook...hittade bl a en snubbe som jag träffade 2 ggr när jag var typ 10, men vi dejtade faktiskt de 2 gångerna men det hade han glömt. Jag kom ihåg det mest för att mina kompisar strött ut alla mina trosor i mitt rum innan han kom och jag skämdes. Det blev inga fler dejter efter det...

2007-08-16 @ 15:00:24
Postat av: lovelyn

Jag som trodde att utströdda trosor var ett säkert dejtingknep. Hm, mitt singelskap har kanske fått sin förklaring nu.

2007-08-16 @ 16:48:22
Postat av: ida

solly jag varit en usel kommentarvän. förlåt förlåt. måste bara säga att du inte får sluta blogga. och att jag fan känner med dig. så här. jag kommer från och med nu att hålla min hand över dig (det brukar funka på personer jag tycker om och som verkligen behöver det - sist var det min älsklingskompis S (och hennes man) som misslyckats med tre provrörsbefruktningar med hormonsvängningar och obehag och sorg och vars förhållande nästan kapsejsat - som nu är stolta föräldrar till världens sötaste mini (som dock inte skall heta ida)). och en gång tänkte jag sjuuukt mycket på en vänninna som verkligen ville komma in på en utbildning och höll mina tummar och tankar för allt vad tygen höll. och hon kom in.
okej det har kanske inte med mig och göra men ibland funkar det när det verkligen är viktigt.? men nu är det din tur. här kommer det.
han kommmer att komma inom typ ett år. det kommer inte att vara söderkillen för han är ett svin (ja fan imej - han visste precis vad han gjorde - vilket pisses me off).
du kommer att ha ett fast jobb inom nio månader.
dina vänner kommer alltid att älska dig.
gosh håll ut snäckan.

2007-08-16 @ 16:58:05
Postat av: lovelyn

Ida, underbara Ida. Jag överlämnar härmed mig helt i dina händer.
Fast just nu sitter jag mest och funderar på om jag ska söka några tråkiga jobb som jag egentligen inte vill ha. Också försöker jag hitta något lämpligt kryphål som gör att jag trots allt kan fortsätta träffa Söderkillen.
Och sen vill jag mest klättra upp på Globen och kasta mig ner. Håhåjaja.

2007-08-17 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0