"Fantasi är det vi vill ha, verklighet är det vi får"

Så var det då över med Söderkillen innan det egentligen hann börja. 

Nackdelar: 
- inga mjuka kyssar
- inte få sova sked
- inget söndagsmys
- inget fantastiskt sex

Fördelar:
- kan fokusera på jobbet
- slipper ångest
- mer sömn (förhoppningsvis)
- behöver inte ansa hår lika ofta

Min fd klasskompis som jobbar på samma företag som jag har i dag fått erbjudande om förlängning. Fram till nästa sommar! Jag har i dag fått erbjudande om att jobba extra på söndag men har fortfarande inte fått veta mer om hösten. 

Nu väntar jag bara på att vara tvungen att flytta från Stockholm och samtidigt förlora min lägenhet i Malmö eftersom jag hyrt ut den i andra hand utan tillstånd, bli så bitter över min situation att alla vänner tröttnar på mig, bo hemma hos mina föräldrar och tröstäta så jag blir tjock samt upptäcka att jag har HIV. 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha... LITE godis kanske hjälper?

2007-08-14 @ 16:41:48
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Lena

Haha! Om du bjuder på lite av godiset så lovar jag att inte tröttna. Kan göra dig sällskap i TV-soffan istället.

2007-08-14 @ 16:56:56
Postat av: lovelyn

Ja, tack, sjukt mycket godis och heta brudar i soffan är fan bättre.

2007-08-14 @ 23:13:30
Postat av: Lena

Och tar man mamma och pappas soffa så har man tillgång till deras kylskåp också. Det finns fördelar med att vara misslyckad och olycklig...

2007-08-15 @ 09:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0