Miss med mail

Ibland behöver man en knapp som spolar tillbaka tiden. Rewind som det stod på de gamla kassettbandspelarna. Jag hade velat ha den knappen nu. 
Jag skickade precis iväg ett mail till mina vänner. Jag har alla vänner samlade i en grupp för att jag ska slippa att leta upp alla i adresslistan när jag skickar massmail. 
Precis när jag skickat mailet tittar jag igenom adresserna. Då ser jag att Maskens adress står med. Nej nej nej, vad gör den där? Och har den varit där hela tiden? Det innebär att jag har skickat en massa mail till honom. Jag har ofrivilligt mailat honom. 
Åh, vad jobbigt. Nu tror han att jag har velat maila honom. Och det vill jag verkligen inte egentligen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Listor är livsfarliga. Precis som facebook.

2007-08-27 @ 13:22:13
Postat av: lovelyn

I fortsättningen ska jag bara skicka traditionella brev. Samt ringa till folk. Sms är också livsfarliga, speciellt kl 03.15 lördagnatt.
Fast värst är bloggarna. De är helt sjuka, folk skriver vad som helst utan eftertanke.

2007-08-27 @ 15:23:01
Postat av: ida

shit lena. är facebook farligt? jag har precis lärt mig sluta fyllesmsa. det går väl ok. så jag vill inte halka in i något tokigt? jag har ingen blogg. men jag gillar lovelyns. den är ju bra och härlig.

2007-08-28 @ 08:16:51
Postat av: lovelyn

Ida: Lyssna inte på Lena. Hon är bara rädd för att bli beroende. Såklart att min blogg är bra och härlig. Och här är det mest jag som skriver galna saker så ni kan vara lugna.

2007-08-28 @ 11:48:09
Postat av: Lena

Lovelyns blogg bra. Facebook dåligt. Slut diskussion.

2007-08-28 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0