Spännande vecka väntar

Fast det bara är fredag har jag 4 dejter på g till nästa vecka. Eller ja, 4 möten med män i alla fall. 

1. Den tråkige (ja, han är fortfarande kvar fast jag vet inte riktigt varför)
2. Den tunnhårige (herregud, man måste ju ge honom en chans trots hans dåliga odds)
3. Den analyserande ( bara som vänner, vänner, vänner)
4. Den nyvakna ( japp, en ny förmåga från detingsidan på internet. Han hade en mysig, nyvaken bild på sin msn)

Chattade för övrigt med en annan kille från dejtingsidan igår. Han hade en bild när han rökte och jag började skoja lite med honom om det, hur ocharmigt det var osv. Sa att han borde börja snusa som jag istället. En tjej som snusar tyckte han var hemskt osexigt. Jag menade att jag smakar inte rök i alla fall och gjorde en målande beskrivning. 
" Jag skulle kunna hångla upp dig med en prilla inne och du skulle inte ens märka nåt" 
" Sluta, jag blir ju HÅRD här" svarade han.
Så var den konversationen slut och den kommer aldrig att återupptas. 

Kommentarer
Postat av: ida

oj. låter som en handlingskraftig man. oj. (igen). den typen av konversation är jag inte van vid. jag kanske skulle börja snusa. ;)

2007-08-31 @ 16:51:32
Postat av: Lena

Så SÄGER man inte på första chatten.

2007-09-01 @ 10:14:11
Postat av: lovelyn

Nä, okej att man kan få mail av typen "Hej vad gör du ikväll, vill du komma hem till mig" men att säga att man får stånd...nej, lilla gubben jag vill inte ha chattsex med dig ditt äckel. Jisses.

2007-09-01 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0