Tillbaka på dejtingbanan

Spraydejterna har tagit plats i mitt liv igen. Igår var jag  på den första nya dejten sedan juni. Jag är skeptisk. Han är nämligen tunnhårig. Jag har aldrig haft tur med tunnhåriga män.

Skalman är tunnhårig och han hittade en annan tjej när jag var i Spanien och undvek att berätta det för mig.
Masken är tunnhårig och han gjorde slut och blev tillsammans igen med sitt ex och ljög om det och allt annat.
Polisen är tunnhårig och han ville bara ha sex och bara när det passade honom.

Den nya tunnhåriga är 26 år, halvpolack och ska precis börja plugga. Jag lät honom välja vart vi skulle gå för att dricka ett glas vin. Han tog med mig till ett ställe där jag varit på dejt med en annan Spraydejt. Stockholm är en liten stad.

Visst var det en trevlig dejt men hela tunnelbanefärden hem tänkte jag på Söderkillen. Vilket slutade med att jag skickade ett sms till honom. Inte alls en bra idé. 



Kommentarer
Postat av: Lena

Jaså du. Det berättade du inte när vi pratade i telefon igår. Att du tänkte på att ha sex med Söderkillen på väg hem från dejt med en annan är väl helt okej. Men vid SMS drar jag gränsen. Fy.

2007-08-23 @ 14:05:09
Postat av: lovelyn

Fast jag skickade faktiskt messet efter vi hade pratat i telefon. I övrigt har du helt rätt.

2007-08-23 @ 14:16:10
Postat av: Sanja

Fast du, med tunnhåriga slipper man en massa äckliga hårstrån i vasken..det är bra

2007-08-23 @ 18:51:20
Postat av: Fru Frida

Lilla du, det är helt ok att skicka sms till Söderkillen. Så det så. Och du kommer få förlängt! Såklart! Desstum är kanske jag också singel snart, så det kan bli hur kul som helst. Kanske.

2007-08-24 @ 15:54:06
Postat av: lovelyn

Sanja: jo, man ska vara positiv har jag hört. Inte lätt just nu dock.
Fru: Ojdå, det låter inte bra. Vi behöver definitivt en skypedate snart. Och nej, jag får inte förlängt.

2007-08-24 @ 16:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0