Trösthångel

I helgen har jag trösthånglat. Alltså, hånglat med en kille som jag inte var särskilt sugen på att hångla med men som jag ändå hånglade med eftersom den jag vill hångla med kan jag inte hångla med.
Ja, ni vet vad jag menar.
Eller så vet ni inte alls, det kanske bara är jag som sysslar med trösthångel.

Trösthånglet träffade jag på en fest som M tog med mig till i lördags. Jag kände ingen mer än M men hade fantastiskt trevligt ändå eftersom:
1. Det var massa skåningar på festen. Vi bildade en egen kolloni i köket ett tag.
2. 70 procent av festdeltagarna var killar.

Uppvaktningen var därför ganska intensiv och först blev jag erbjuden hångel av en väldigt pratsam IT-kille från Kristianstad. Jag tackade nej men ångrade mig lite för han hade en piercing i tungan. Jag har ju aldrig hånglat med en piercad tunga.
När jag bestämde mig för att sätta mig i en taxi fick jag sällskap till stora vägen där jag skulle haffa en. Trösthånglet, en kille från Helsingborg, med samma yrke som jag fast på annat företag, tyckte att han skulle följa med i taxin. 
Det tyckte inte jag men lite hångel bjöd jag frikostigt på.

Kommentarer
Postat av: Lena

Trösthångel är bra. När det inte är dåligt. Puss.

2007-08-21 @ 09:06:22
Postat av: Sanja

Jag håller med Lena, trösthångel är bra ibland.

2007-08-21 @ 10:32:18
URL: http://www.myspace.com/sanja_grmusa
Postat av: ida

mmmm. håller med. jag har trösthånglat med en kille med piercing i tungan en gång. eller var det ögonbrynet? jag minns inte riktigt. jag var arton och ganska struken. men jag minns att det var bra. han hade gröna ögon och var förtjusande. (läs vrålhet). fast å andra sidan var jag ju hyggligt onykter. jag minns dock att han stoppade in mig i en taxi (svartis) för att låta mig åka hem till mamma och pappa. samt att han plockade upp mitt leg som jag tappade på marken vid flera tillfällen. shit. vart tog han egentligen vägen? så här i efterhand var han kanske ett riktigt kap? summa summarum. det är helt ok med trösthångel.

2007-08-22 @ 12:19:34
Postat av: Lena

Rent hångelmässigt är det viss skillnad med piercing i tungan eller ögonbrynet. Om man inte är jäkligt onykter.

2007-08-22 @ 15:36:01
Postat av: ida

:) du har rätt Lena. ..

2007-08-23 @ 09:42:48
Postat av: lovelyn

Haha, ni är för roliga. Jag och den piercade är numera vänner på facebook så det är ju inte omöjligt att jag kan få testhångla med honom vid senare tillfällen. Tänk att man kan få testa nya saker fast man snart är 30. Det trodde jag inte när jag var 20.

2007-08-23 @ 11:12:18
Postat av: ida

jag har också gått med i boken! jag har hittills en vän. jag skall försöka bjuda in dig lovelyn om jag bara lär mig hur man gör.

2007-08-24 @ 08:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0