Gott nytt år eller?

Gott nytt år kära vänner som är alldeles för långt bort. Jag lyssnar på "Din gata" och saknar er. Om en och en halv timme kommer Herr Nyvaken och hans kompis hit. Vi ska dricka alkohol och sen gå ut på stan och titta på raketer. Och sen då tänker ni. Partyt då? Ska Lovelyn inte på party? Nepp.

Kom ihåg till mig själv: Lita inte på att obeslutsamma män ska ordna fest. Jag var bjuden på två fester som jag tackade nej till. För jag ville vara med Herr Nyvaken och trodde att han hade några alternativ. Det hade han inte.

Så nu känner jag mig jävligt ensam. Detta är inte en nyårsafton som passar Lovelyn. Detta kan omöjligt vara en bra början på 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0