Jag som stalker

I torsdags var jag på ett spinning/pump pass. Först 30 min spinning sen 40 min pump. Jag har tidigare gått på det då det varit en kvinnlig, ganska kass instruktör. Nu var det en manlig, bättre instruktör. Efteråt frågade jag vilka andra pass han hade och vi pratade en stund. Säkert tio minuter eller nåt.

I lördags var jag på fest hos en annan exilskåning och efteråt begav vi oss till Ambassadeur, en ny klubb vid Stureplan. Efter intag av en flaska vin, en cider och en drink var jag mer än glad. Dansade, flörtade, minglade. När jag är på väg till toan ser jag instruktörskillen. 

Jag knackar honom på axeln och säger hej.
Han tittar undrande på mig.
Jag säger att jag var på hans pass i torsdags och frågar om han känner igen mig. 
Han tittar frågande på mig.
Jag säger att vi pratade efteråt.
Han tittar konstigt på mig. 

Jag går iväg till toan och vill dra en sunkig träningströja över huvudet. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Looser. Han alltså.

2007-12-03 @ 14:23:38
Postat av: mrs t

puckopojke. eller så var du så stunning att han inte fann sig....

2007-12-03 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0