Sent ska syndaren vakna

Igår fick jag ett mess från Masken.

"Ännu ett år lagt till handlingarna. Dax att göra bokslut. Jag vill be om ursäkt för mitt uppträdande och ordval vid vårt senaste samtal tidigare i år." (Då han påstod att jag var pinsam och ett patetiskt engångsligg)

Jag svarade, för jag är ju inte långsint.

"Sent ska syndaren vakna. Ursäkten är mottagen och accepterad. Gott nytt, ärligt år."

Han svarade.

" 2008 är ärlighetens år. Gott nytt."

Som frun sa, det finns hopp om mänskligheten. Även om det tar lite tid ibland.

Kommentarer
Postat av: lovelyn

Från www.expressen.se:

En norsk undersökning visar att var fjärde person under 30 år får en nyårshälsning via sms av sitt ex.
- Nyårsnatten är en kväll för nostalgi. Vi ser tillbaka på det som varit och på det som ska komma. Då är det en naturligt att tankarna går till ett ex, säger psykolog Kristin Spitznogel.

2008-01-03 @ 17:05:20
Postat av: Lena

Haha! Jag älskar när det visar sig att idioterna bara följer mönstret.

Mindre kul när experterna påstår att också jag är förutsägbar.

2008-01-03 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0