Det sorgliga singellivet

Uppmaning till alla stadgade vänner- BLI INTE SINGLAR. Det suger.

Igår hade jag en väldigt sorglig singelupplevelse. Jag hade precis bäddat ner mig i sängen vid halv tolv, vilket är en tidig läggdags för mig. Då ringer min kollega som jag vid två tidigare tillfällen haft nattliga träffar med. Han vill komma hem till mig och sova. Javisst får du sova här men något sex blir det inte tal om förklarar jag. 

Han tar på studs en taxi hem till mig. Han luktade öl och kysser som en kratta. Jag vill bara skratta honom rakt in i munnen. Och han vill såklart ha sex.
- Nej, jag har ingen lust, säger jag.
- Men kom igen, varför inte, frågar han.
- Därför att jag vill inte, svarar jag.
- Men jag är ju sugen, trugar han.
- Jaha, det skiter jag i, förtydligar jag.

Tror ni att han gav upp efter det?
Nej.
Jag var tvungen att demonstrativt vända ryggen till. Sedan somnade han. Och snarkade. Och det var trångt och svettigt och precis när jag är på väg att somna får jag en armbåge i huvudet.
Jag vet inte vem som var mest patetisk av oss två- han som så gärna ville ha sex eller jag som så gärna ville ha lite närhet.

Kommentarer
Postat av: Lena

"Men jag är ju sugen".
Folk är fan inte kloka. Fan vad arg jag blir. Inser han vad han säger?

2007-07-27 @ 11:46:46
Postat av: lovelyn

Det var så löjligt att jag inte ens blev arg, bara full i skratt. Vad är det för fel på killar som försöker tigga till sig sex? De har ju absolut ingen värdighet. Varför vill man ha sex med någon som inte vill?
Jag har aldrig hört talas om någon tjej som gjort samma sak.

2007-07-27 @ 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0