Dumpar duktigt

På två dagar har jag dumpat lika många av mina nätdejter. Jag har blivit riktigt duktig på att dumpa. Det är inte så svårt när man har vant sig. Om man inte har träffats alltför många gånger är det ännu enklare, då skickar jag bara ett snällt sms. Typ "Du är jättetrevlig men jag känner inte att vi klickar/ att vi skulle funka/ att jag gillar dig på det sättet. Jag tycker inte att det är lönt att vi ses mer, är slöseri med bådas tid. Hoppas du hittar vad du söker efter. Kram" 
Inte svårt alls.
Den tråkige är dock kvar, han måste jag nog dumpa face to face med tanke på att vi träffats mer och längre. 
Men ni kan andas ut, idrottaren är borta. Och dumpningen tog han i alla fall som en man. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0