Gasar förbi rödljusen

Ikväll ska jag träffa en kille, vi kan kalla honom Söderkillen. Nej, det är ingen dejt för han dejtar inte. Det här är egentligen en lång historia men han har på något sätt övertalat mig att träffa honom fast han "inte vill ha något föhållande" och jag egentligen inte är intresserad av att ha en ickerelation med någon jag gillar. Då kunde jag fortsatt träffa polisen.
Men nu ignorerar jag alla varningsskyltar och gasar förbi alla rödljus och träffar Söderkillen ändå.
Kan nån dra i handbromsen åt mig?

Kommentarer
Postat av: Lena

Nja, träffa får man väl, så man vet vad det är man dumpar sen?
Är jag en dålig vän nu?

2007-07-01 @ 21:12:54
Postat av: lovelyn

Nej, du är en underbar vän. Fast det är så jobbigt att dumpa sen när man redan gillar killen för mycket. Och han inte gillar tillbaka.

2007-07-02 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0