Guldskor på vift

Kan meddela att guldskorna luftades för första gången i lördags. Och vilken luft de fick! Först drack vi drinkar på Grand hotell. Drinkarna kostade 130 kronor styck men var väldigt goda och nötter och chips ingick. Samt servetter under glasen och på damernas fanns ett sminkrum med divan. 
Sedan fick guldskorna dansa på Café Opera. Vilket ställe, har aldrig sett så många män med desperation i blicken. Jag fick ett halvt glas vitt (som tur var) vin i håret  men var ganska glad ändå. 
Sedan blev jag och partyvännen medbjudna på en åktur i en Hummer. Av ett gäng hockeyspelare samt deras vän elektrikern. Vi tackade dock nej till efterfest i Hägerstensåsen. Guldskor passar inte på efterfest i Hägerstensåsen. 


Kommentarer
Postat av: Lena

En hummer! Åh, det är så icke pk det kan bli. Hur var det?

2007-07-09 @ 21:33:57
Postat av: lovelyn

Haha, jag vet. Det var mest bara högt och stort. Med små tv-skärmar. Klurigt att krångla sig in och ut om man har kjol på sig. Överskattat säger jag.

2007-07-09 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0