Love is wicked

Det här är högst opassande. Jag har massor att göra på jobbet och har inte tid att vara distraherad. Jag ska till och med gå tidigare för att hinna till frisören idag och jag vill vara effektiv tills dess. 
Men innan jag ringer det där jätteviktiga samtalet och läser igenom de där dokumenten som jag måste sätta mig in i måste jag bara kolla min mail en gång till. 
Sen måste jag bara kolla på mobilen en gång till fast den ligger precis framför mig på mitt skrivbord. Jag borde se om jag får ett sms men jag kan ju missa det eftersom jag lyssnar på hög musik i min iPod. 
Och innan jag tar itu med jobbet bara måste jag lyssna på "Love is wicked" en gång till. Eller kanske två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0