Måste älta lite

Ursäkta men jag måste vara sådär hemskt tjejig och älta lite nu. 

Jag träffade Söderkillen i lördags, hemma hos honom vid halv tolvtiden. Eftersom han jobbar helt sjukt mycket blev det så sent. Rött vin dracks, mörk choklad åts, värmeljus lyste. Hur romantiskt som helst. 
Han sa fina saker. Hela hans väsen utstrålar (min helt subjektiva bedömning) att han tycker om mig och bryr sig om mig. 
Jag sov över och på morgonen skildes vi åt på gatan, han skulle jobba och jag skulle bruncha. Då pussade han mig på munnen och sa typ:
- Ojdå, offentligt pussande. 
Ja, ojojoj, någon kan ju tro att vi dejtar tänkte jag. 
Senare på kvällen läste jag de mail som han skrivit till mig. Där det klart och tydligt står att han inte vill dejta och inte ha ett förhållande. 
Och då undrar jag hur länge jag kan lura mig själv den här gången. Jag tänker på skalman, soldaten, masken och polisen. Sen vill jag bara dunka huvudet i väggen riktigt jävla hårt. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Usch.

2007-07-10 @ 17:22:58
Postat av: Lena

Fast ska man tro på vad han skriver, eller vad han säger och utstrålar? Snart måste du fråga honom.

2007-07-10 @ 17:23:46
Postat av: Lena

Inte tjejig. Mänsklig.

2007-07-10 @ 17:24:22
Postat av: lovelyn

Ja, jag ska fråga honom. Snart. Ska bara hålla fast vid mina förhoppningar lite till.
Men jag spänner redan magen inför magplasket.

2007-07-10 @ 23:37:55
Postat av: ida

eu. usch vad killar är svåra. jag undrar vad de är rädda för? jag tänker på dig lovelyn!

2007-07-11 @ 08:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0