Minneslucka

Hehe.
Gick precis bort till vårt våningsplans skrivare. Där träffade jag på en kollega från en annan avdelning som jag pratat med ett par gånger. Följande konversation utspelade sig:
Han - Sågs inte vi ute i helgen?
Jag - Eh, nej det tror jag inte. ( Men jag hade en svag känsla av jo, kanske men var, när hur...)
Han - Var inte du på Spy bar?
Jag - Hehe, joooo. 
Han -Ja, vi sågs där men vi pratade bara lite kort.
Jag - Jaha....
Han - Du var kanske ganska glad, haha.
Jag - Hehe, ja ganska. Men nu när du säger det så minns jag att vi hälsade.
Han - Ja, det var rätt kort för du var ganska upptagen av en hel hög uppvaktande kavaljerer med sydländskt utssende.
Jag - Hehe, ja, jo. 

Just det ja. Tur att man har kollegor som kan påminna om vad man hade för sig i helgen. Nu minns jag den snygga, mörka killen som jag pratade med. Tills backslickkillen blev sotis och drog med mig till baren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0