Saker som gör mig smått illamående idag

1. Runar Sörgaard. Denna flinande, blonderade frikyrkopastor som trots att han är så läskig har fått ihop det med Tilde de Paula. Hela Sverige undrar vad hon ser hos honom. Snart måste hon tala ut i någon kvällsblaska innan vi dör av vånda och nyfikenhet. 

2. Tapeter. I synnerhet tapeter med bård eller bara alla galna, vidriga mönster som finns. Och mattor, vad ska man med dem till? De bara samlar damm och skit och katterna kräks på dem så man måste torka, tvätta och hålla på. 

3. Crocks, Clogs, Clofs eller vad nu de FÖRFÄRLIGT fula Foppa plasttofflorna heter. Ja, jag har hört att de är väldigt bekväma. Men varför måste de vara så fula? Varför vill någon ha Kalle Anka fötter i bjärta färger? Jag som precis var så glad över att Ughstövlarna (eller vad de nu heter) försvunnit. Då kommer en annan uglysko och gör mig illamående. 



Kommentarer
Postat av: Lena

Clogsen är snart ute. De har nämligen visat sig vara cancerframkallande! Underbart.

2007-07-18 @ 08:22:43
Postat av: lovelyn

Sen när bryr sig folk om vad som är cancerframkallande?

2007-07-18 @ 12:26:18
Postat av: Lena

Oh, jag tror många bryr sig jättemycket. Framförallt alla nikotinister. Nu kan de ju sluta med clogs istället för cigg!

2007-07-19 @ 08:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0