Troslös

Idag har jag gått omkring i kjol utan trosor under nästan hela dagen. Ojoj, vad skönt det fläktar utan trosor.
Jag önskar verkligen att det var så porrigt som det låter. Men anledningen är något så osexigt som svamp.
Och eftersom jag inte kan gå omkring utan trosor och klia mig i skrevet på jobbet var jag tvungen att sjukskriva mig.
Under dagen har jag roat mig med internetdejting. Jag har inte varit så aktiv på den fronten på sistone men nu är det lite skoj igen. Fast jag har upptäckt att utbudet är inte så stort som jag trodde för nu börjar vissa personer höra av sig en andra gång. Och det trots att jag dissat dem tidigare. Sorgligt.


Kommentarer
Postat av: Frida Fru

Det glammiga singellivet blir genast mindra glammigt så fort ordet svamp ingår i vokabuläret. Heja ärligheten. Och krya på dig - svamp e fan det värsta som finns näst efter kaskadkräkningar!

2007-07-26 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0