Varje månad- samma sak

Jag blir lika förvånad varje gång. 
Två nätter i rad har jag drömt konstiga drömmar. I går bråkade Angelina Jolie och Katie Holmes om vem som skulle vara min bästis. I natt drömde jag att jag satt fast i en hiss som vände på sig så att dörrarna var uppåt. 
I dag har jag bara velat gå hem och dra täcket över huvudet, jag trodde att det var regnets fel. 
Nu har jag precis ätit två olika sorters kakor, ett antal cashewnötter med chokladöverdrag och säkert en halv påse Polly. 
Först tänkte jag att det var en tidig höstdeppighet. 
Sedan kom jag på det.
Det är pms såklart. 


Kommentarer
Postat av: Lena

Klart de bråkar om dig. Vem skulle inte göra det? Med eller utan mens.

2007-07-12 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0