Bra försök

Det går tydligen att bli uppraggad på det traditionella sättet fortfarande. Nätet har inte helt tagit över som mötesplats.
Igår var jag ute med en tjejkompis, vi drack vin på en uteservering. En bit ifrån oss sitter en kille och en tjej. Jag registrerar dem men inte mycket mer. 
När de ska gå kommer killen fram till mig.
- Ska vi säga samma tid och samma plats imorgon, frågar han. 
- Eh, va, fick jag ur mig.
- Ska vi säga samma tid och plats imorgon fast utan sällskap, förtydligade han. 
- Eh, hehe, jag är upptagen imorgon, klämde jag fram. (Ja, jag är faktiskt upptagen med en dejt med en kille från nätet)
- Är du bara upptagen imorgon eller är du alltid upptagen, undrade den hoppfulla killen. 
- Jaaaa, jag är upptagen imorgon och ja, alltid också. 
Jag vet inte riktigt varför jag sa det. Han var ganska söt. Han hade klurat ut en trevlig uppraggningsfras. Vad mer kan man begära av ett första möte? 

Kommentarer
Postat av: S

Picky picky---- där sumpade du kanske ditt liv chans. Eller så hade grabben en motorsåg i bakluckan på sin bil. Vad vet jag. Gå till samma ställe om några dagar å se om han kör samma replik mot en annan fager tös. Gör han det så är det inte mycket att gråta över.

2007-06-28 @ 16:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0