Jag gör som ni säger

Vad skulle jag göra utan mina vänner? Definitivt inte starta en blogg i alla fall. Men nu har de sagt att de och resten av världen behöver min blogg. Jag är inte övertygad.
Däremot är jag övertygad om att utan mina vänner hade jag:
  • Tränat varje dag och kallat instruktörerna för mina närmsta vänner.
  • Hängt på den lokala pizzerian med "grabbarna" varje lördag. Druckit öl tills pengarna tog slut och bett servitören om att "bara få skriva upp en öl till på krita" fast jag redan är skyldig stället 545 kronor.
  • Aldrig gått och tagit klamydiatest.
  • Haft tio katter istället för en.
  • Varit en kändis hos kronofogden.

Kommentarer
Postat av: Lena

Utan dig hade jag aldrig
*hånglat med Magnus och Mattias
*lärt mig läxan hur oerhört dumt det är att inte försöka bli vänner
*haft en knullbuske på gården
*dansat på chokladfabriken

2007-06-20 @ 22:51:59
Postat av: Astrid

Jag vill se bilder på den här sidan!!

2007-06-21 @ 18:34:05
Postat av: lovelyn

Jag tror faktiskt att det var ett knullhus. Lite skam i kroppen hade vi väl ändå. Man måste ju tänka på grannarna.

2007-06-25 @ 14:51:14
Postat av: Lena

Ja, det gjorde ju saken bättre. Tänk vad kloka vi var när vi var åtta år.

2007-06-26 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0