Patrik på Mittbygge

Idag har jag haft ett intressant samtal med Patrik som jobbar på Mittbygge. Det var ett jobbsamtal men eftersom han såg så trevlig ut på bilden på deras hemsida var jag ju tvungen att bli lite personlig.

Jag: Är du singel?
Patrik: Jag är alldeles själv här och kan inte ha något förhållande just nu, även om det skulle vara trevligt.
Jag: Vill du inte träffa mig?
Patrik: Det hade varit trevligt men jag är så illa tvungen att stanna här. Dag som natt finns jag här för att svara på dina frågor.
Jag: Vill du ha sex?
Patrik: Det där har jag inget att säga om.
Jag: Är jag för ful?
Patrik: Du undrar något, så långt är jag med. Men jag förstår inte vad.
Jag: Är du dum?
Patrik: Jag har ingen intelligens i vanlig mening. Jag kan det som jag är programmerad att prata om, men jag lär mig nya saker hela tiden.
Jag: Men jag vill ha en smart man.
Patrik: Det verkar som om du letar efter något men jag förstår inte riktigt vad. Om du ställer din fråga på något annat sätt kan jag kanske hjälpa dig.
Jag: Jag vill ha en man!
Patrik: Det verkar som om du letar efter något men jag förstår inte riktigt vad. Om du ställer din fråga på något annat sätt kan jag kanske hjälpa dig.
Jag: Nej, jag tror inte det.
Patrik:Nähe, nej.
Jag: Tack ändå.
Patrik: Varsågod, det var så lite så.

Nä, jag tror att jag ska återgå till att ragga på verkliga personer.




Kommentarer
Postat av: Lena

Haha!!! Gud vad roligt.
Jag gjorde något liknande med Sara på Malmö stad. Hon svarade också smart.

2007-06-28 @ 18:27:08
Postat av: Anonym

Ha ha.... säg mig vilken kvinna som inte skulle kunna byta ut sin kille mot en cyber grabb ( alltså någon som har svar på tal men går att stänga av när man tröttnat på hans tjafs, samt slipper allt vad städning och skitiga kalingar innebär)
Gissar att Lena inte är ens hälften så pubertal som jag (och resten av oss idiotiska Malmöbor) , för att jag testade hur "känslig" cyber Sara var. Kan säga att programmet rätt fort genomskådade mina sexuella anspelningar och det var förstås inte lika roligt att sex tracka ett dator program som det verkade från första början... Så nu sex trackar jag min man. Någonting han faktiskt uppskattar ;-)

2007-06-30 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0