Repris?

Jag är totalt obotligt slarvig med min sömn. Idag är jag imponerad över att jag faktiskt fungerar överhuvudtaget. För igår hade jag en maratonchatt. Den varade från tio-elvatiden till tre. Ja, 03 på natten. Det börjar bli ljust då och fåglarna kvittrar piggt. 
Mannen ifråga är en 27-årig idrottare som jag utbytt mailadress med på dejtingsidan där jag har en presentation. Förutom att vi båda gillar idrottande är vi båda tvillingar, har gått samma program på gymnasiet (fast olika inriktningar), skriver dikter som vi gömmer i våra lådor. 
Vi var båda förvånade över hur mycket vi hade gemensamt, det var mycket "ja, precis så känner jag också" och "haha, det har jag också gjort". Hur trevligt som helst tills han berättar om en tjej han dejtade och som sårade honom för cirka ett år sedan. 
Hon kom från Malmö men bodde då nästan exakt där jag bor nu. Samma tunnelbanestation, fast på olika sidor om en väg. 
Jag blev helt ställd när han skrev det. Kändes som han satt i huset mitt emot och visste exakt vem jag är. Helt sjukt! 
Jag är fortfarande chockad. Han däremot tyckte att det var ödet och att vi absolut måste träffas. 
Är det meningen att jag ska vara hans repris fast med ett lyckligt slut kanske?

Kommentarer
Postat av: S

Hmm...är nu helt off topic, undrar dock- får du betalt för att blogga på arbetstid ;-) ??
Hi hi hi..puss. (är bara avundsjuk på dig)

2007-06-26 @ 14:30:19
Postat av: Snusförnuftiga Lena

Creepy! Fast i dylika fall är jag försiktig med att tro på ödet. Du dejtar trots allt en del - någon gång måste det hända. Sverige är inte så stort. Slumpen försöker jag säga. Och du ska träffa killen om du tror du skulle gilla honom, inte för att du råkar bo där du bor.

2007-06-26 @ 23:14:04
Postat av: S

OOohh....destiny is calling!!
Fast, har du sett grabben på bild? Man vill ju inte ha Quasimodo till make heller...
Och har han stor k-k?

2007-06-27 @ 13:53:16
Postat av: lovelyn

S: Är storlek allt du tänker på din snuskhummer?
Jag har sett massa bilder på honom, han är inte blyg om man säger så och det behöver han inte heller vara med den kroppen...

2007-06-27 @ 14:50:10
Postat av: lovelyn

Lena: Såklart ska jag träffa honom, här liggs det inte på latsidan.

2007-06-27 @ 14:51:48
Postat av: Anonym

ooohh..mums fillibabba, det är allt jag har att säga ;-)

2007-06-28 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0