Envist trösthångel

Trösthånglet haffade mig i personalmatsalen idag. 

Han: Hej, hur är det?
Jag: Jodå, det är bara bra, det är ju fredag, haha.
Han: Ja, vad har du för planer i helgen då?
Jag: Jag får besök av en kompis som bor i London.
Han: Jaha, ja då är du rätt upptagen. Annars hade jag tänkt be om en andra chans.
Jag: Hehe, jaha, så det tänkte du..(lyfta ögonbryn, rynkad panna)
Han: Eller det kanske inte är någon bra idé?
Jag: Eeh, hmm, nja...(flackande blick, nervöst leende)
Han: Ja, mitt sms var kanske lite väl...lite mycket.
Jag: Äh, jag har inga problem med att ta sånt. 
Han: Men vi kanske kan börja med att bli kompisar på facebook så kan vi ta det därifrån.
Jag: Ja, absolut, det låter bra. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahaha! Det var det roligaste jag hört på länge! Släpp inte honom helt!

2007-11-24 @ 15:27:00
Postat av: lovelyn

Det som förvånar mig mest är att han är så rättfram. För man får intryck av att han är blyg. Väldigt pojkaktigt utseende, lite rufsigt hår som han precis vaknat, lite svårt att stå still.
Lite som Fredrik "Bonde söker fru" faktiskt!

2007-11-24 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0