Fast nu är jag lite rädd

Precis när jag kom tillbaka från lunchen ringde min jobbtelefon. 

- Lovelyn.
- Hej, det är XXX. Har du tid en stund eller är du upptagen?
- Nej, det är ingen fara, jag har tid.
- Jag har ju skickat ett mejl till dig, jag vet inte om du sett det?
- Eeeeh, vad var det för mejl? Vad handlade det om?
- Jo, jag bad om ursäkt för att det blev som det blev efter vår after work i förra veckan. Det var inte meningen att göra dig rädd. 

Då fattade jag att det var Konsulten. Och blev lite rädd på riktigt. 
Han skickade mejlet i söndags. Jag har inte svarat. Han har inte mitt mobilnummer. 
Men ringa till jobbet för att säga hur ledsen han var för att jag blev så "rädd"? 
DET är skrämmande. 

Kommentarer
Postat av: mrs t

euuu.... det där är inte så cleant gjort. håll distans (if possible) säger jag. puss

2007-11-30 @ 08:41:20
Postat av: lovelyn

Ja, snacka om desperat liksom.

2007-11-30 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0