Jag ska sluta träna

Nu är jag jättetrött och irriterad på mitt guldfiskminne. Den senaste tiden har jag alltid glömt något när jag ska träna. Senast var det handduken så jag fick torka mig med servetter från toaletten. Och det var inte första gången, ibland har jag tränat med Å och kunnat låna hennes handduk. 
Innan dess har jag ett flertal gånger glömt deo, strumpor, rena trosor. Och två gånger har jag glömt en nyinköpt ansiktstvätt i duschen på gymmet. 
Nu ska jag snart träna bobypump på lunchen. Men fick en känsla av att jag bara tänkte att jag skulle lägga ner ett träningslinne i väskan i morse. 
Känslan stämde, inget linne. 
Om jag är så här när jag är 29 år, hur fan kommer det att vara när jag är 39, 49, 59, 69? 

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, det blir nog bra :) vRa det en skön träning då? Får alltid så jääävla träningsvärk efter pumpen!

2007-11-02 @ 15:34:36
URL: http://wildness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0