Nej, jag vill inte leka

Jag tackade nyligen nej till en vän för första gången. På Facebook alltså. Jag fick en vänförfrågan från en kille vars namn jag inte kände igen. Och han hade ingen bild.

Jag gick in på hans sida och såg att han var två år yngre och att han bodde i staden där jag växt upp. Han hade bara tjejer som vänner, flera ganska lättklädda. Den enda övrig information han hade om sig själv var en kort text. Typ: " Hej! Hör av dig om du vill busa ;) jag gillar att leka och ha skoj, när som helst. Hör bara av dig så kommer jag."

Då slog det mig. Den här killen var under en period kompis med min lillebror. Han bodde i samma område, gick på samma skola. Han var hemma hos oss och lekte, typ med lego-

Jag tror inte att det var legolekar som han var intresserad av nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0