Smått å gott

Jag är glad över:
Att jag ÄNTLIGEN har internet hemma igen! M:s vän från Nya Zeeland har räddat mig tillbaka till cyberspace. Tänk att man ska behöva ta hjälp från andra sidan jorden för att få tekniken att funka.
Att jag får besök från Skåne nästa helg och från London helgen efter det.
Att jag ska gå på fotbollsgala och spana in snygga fotbollspelare imorgon.
Att jag har hittat superfin klänning att ha på mig på galan. Och forhoppningsvis många gånger efter imorgon eftersom den kostade 900 kronor som jag skulle ha handlat mat för.

Det har varit mycket Herr Nyvaken den senaste tiden. Igår blev han presenterad för några av mina vänner här då vi gick på bio och tog några drinkar efter. Han uppförde sig. Jag uppförde mig. Men det kändes väldigt konstigt att vara en del av ett par.
I morse när jag blev rollad av Herr Nyvaken när jag borstade tänderna kände jag mig mycket skeptisk till att vara ett par. Och när han därefter petade bort sin katts ögongojs med en tops ville jag ta första bästa tåg därifrån och aldrig komma tillbaka.
Men nästa fredag ska han följa med på middag med mitt besök från Skåne. Och den 17 december ska vi se José Gonzalez ihop. Så i alla fall fram tills dess är det jag och Herr Nyvaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0