Är det här harmoni?

Mycket konstig känsla de senaste dagarna. 

*Nöjd med prestationer på jobbet. Har fullt upp men mycket roliga saker, uppmuntran från kollegor och snart börjar en av mina fd kollegor från förra jobbet här. 

* Många härliga möten med vänner. Även om vissa är alldeles för långt borta känner jag stor kärlek och tacksamhet över att de finns och är mina vänner. 

*Flera trevliga upplevelser, filmer, konserter, massage, natur.

*Mysigt med Herr Nyvaken. Så omtänksam, stöttande, nära, varm. Skön känsla i magen. 

Jag njuter av harmonin och hoppas att den håller i sig över helgen. Sedan ska jag ta tag i allt det andra som inte alls är lika harmoniskt. Men först helg. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag älskar helg. Jag röstar för fler helger per vecka. Nu ska jag gå och lägga mig utan att ställa klockan - för andra kvällen i rad. Helg.

2007-10-28 @ 00:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0