Ge upp!

Kommer ni ihåg Den Tråkige? Det är knappt att jag gör det. Eller jag försöker glömma honom men han vill inte ge upp.
Kort sammanfattning:
Vi träffades via internet och redan på första dejten i maj tänkte jag att han inte var något för mig.
Vi träffades ändå några gånger till för han var ju ändå snäll och omtänksam fast han var tråkig. 
Men jag tröttnade ganska snabbt och han hade dessutom Sveriges snuskigaste badrum.
Det är nu ungefär två månader sedan vi sågs. Sista dejten var en trist lunch.

Till saken: Han ger inte upp!
Han skrev tre sms som jag ignorerade, sen svarade jag av artighet på ett. Mycket kort och opersonligt.
Nu har han skrivit tre sms till plus ett mejl som jag inte svarat på. 
Jag får nog döpa om honom till Den Efterhängsne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0