Herr Nyvaken är testkörd

Jag har haft sex i loftsängar tidigare. Flera gånger till och med. Det var inget vidare. Häromdan testade jag igen, med Herr Nyvaken. Det var fortfarande inte kul att ha sex i loftsäng. Skiten måste bort. Projekt "Ta bort loftsäng" ska starta. 

Herr Nyvaken var...sådär. Efteråt tänkte jag på Söderkillen och att det aldrig kommer att bli sådan magi igen. Olle Waller säger att sexet är något som man utvecklar och förbättrar tillsammans genom kommunikation. Vännen Å håller med. Jag vet inte vad jag ska säga. Just nu tror jag inte på det. Men jag hoppas på att det kan vara så. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jo, visst är det så. Men inte ersätter det magin inte.

2007-10-02 @ 16:30:15
Postat av: Lena

Nu har jag tänkt lite till.
Magi i början räcker inte. Det måste till trygghet, lära känna, våga kräva, våga fråga. Annars blir det inte bra i längden oavsett mängd magi från början.
Utan magi
blir början aldrig bra. Det är liksom det som är bra med sex innan man känner varandra bra nog för att trycka på rätt knappar.
Frågann som kvarstår är dock - räcker trygghet, lära känna, våga kräva, våga fråga i
längden, om ingen magi funnits från början?

2007-10-03 @ 14:52:59
Postat av: lovelyn

Precis! Huvudet på spiken. Hammaren på spiken. Hammaren på huvudet. Eller vad det nu är man säger.
För trygghet, lära känna, våga kräva och våga fråga tror jag inte är några problem med Herr Nyvaken.
Men magi...nja.

2007-10-03 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0