Hur svårt ska det vara?

Malin Forsberg på Expressen har en blogg, Malins singelblogg. Det här skrev hon om sin framtida pojkvän.

Han får gärna...

...vara färdig med det där med plugg och studielån.

? vara lång och stark nog att kunna lyfta upp mig, kan inte hjälpa att jag tycker det är så himla mysigt.

? ha en välmående kropp (trivselvikt är ej inkluderat där, tyvärr, men han behöver absolut inte vara musklig).

... ha en schyst klädstil, genomtänkt och personlig, hellre mysig än ball.

? ha koll men inte vara en trendslav.

? vara intellektuell men inte samla på svåra ord.

? kunna få mig att skratta från dag ett och vara lite härligt retsam. I like.

? ge mig komplimanger (jag älskar att ge komplimanger men det är trist om man inte får tillbaka)

? jobba med något som han brinner för.

? vara kreativ.

? vara bra på att laga mat, inreda och hålla ordning (för det är jag sämst på)

? tycka om att resa och spendera pengar (pallar inte tråkekonomiska människor)

? ha något specialintresse som han kan lära mig massor om det. It?s so sexy.

Ja, men det var väl alles, det kan väl inte vara helt omöjligt eller?

Lovelyn säger: Precis.

Kommentarer
Postat av: lovelyn

Också ska han såklart kyssas bra och vara en gud i sängen.

2007-10-25 @ 16:40:47
Postat av: Anonym

Håller absolut med på nästan alla punkter utom inredning och matlagning, det är ju områden jag gillar och då blir det kanske bråk!

2008-01-18 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0