Nytt jobb...eller ja, nytt vikariat

Sådärja. Jag slipper gå till arbetsförmedlingen, skicka oändligt antal papper till a-kassan, vara pank och deppig. I alla fall innan den sista januari. Jag har nämligen fått ett 4 månaders vikariat hos konkurrenten. Till att börja med, det kan bli förlängt (eh, har vi hört det förut ..) 
Arbetsplatsen ligger en busshållsplats från min nya bostad och jag blev väl mottagen idag som är min första dag. 
Jag vet inte om jag ska tro på en högre makt, karma, tur eller bara att jag är bra och förtjänar det här?

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, ja, ja, ja, ja!!!!! Alltihopa såklart!

2007-10-02 @ 15:44:43
Postat av: Karro

Vad hände? är det jag som är förvirrad som försökte kommentera ett ihopfantiserat inlägg eller raderad du just inlägget?

2007-10-02 @ 16:01:23
Postat av: Karro

Grattis till jobbet skulle jag också säga...grattis!

2007-10-02 @ 16:02:18
Postat av: ida

du förtjänar det här. det vet du. lycka till. kramar och grattis från ida

2007-10-04 @ 12:02:27
Postat av: lovelyn

Tack, tack underbara vänner.
Ida, jag tackar dina magiska händer. De förtjänar verkligen allt blingbling som sitter på dem.

2007-10-04 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0