3 millimeter är bästa längden

Jag gillar sammanfattningar. Varje nyår de senaste åren har jag skrivit en sammanfattning över året som gått, vad som var dåligt, vad som var bra, vad jag varit nöjd med och vad jag vill göra bättre kommande år. 
Igår när jag skulle sova tänkte jag igenom alla män som passerat revy i mitt liv under de 2,5 år som jag varit mer eller mindre singel nu. 

Jag kom fram till att de som jag gillat har varit antingen tunnhåriga och därmed helrakade eller väldigt kortklippta, typ 3 millimeter. Vad kan detta bero på? Visst har jag haft gästspel av både backslicks och dreads men männen som tagit plats i mitt hjärta har alla haft väldigt lite hår. På huvudet i alla fall. 

Imorgon blir det antagligen dejt med en ny internetkille, Herr Nyvaken. Och ja, han har 3 millimetersfrissa. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gillar namnet. Herr Nyvaken.

2007-09-06 @ 17:29:20
Postat av: lovelyn

Japp, jag hoppas att han är lika mysig i verkligheten. Återkommer med rapport ikväll eller imorgon.

2007-09-07 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0