Bästa låten just nu

Efter att ha lyssnat sönder "Love is wicked" med Brick and Lace har jag hittat en ny favorit. "Stronger" med Kanye West och Daft Punk. 
Och ja, det är också så det känns. Allt känns bara bättre. Jag har bestämt mig för att stanna i Stockholm. Jag har inte fått något nytt jobb (än) men jag har fått en andrahandsetta i Hornstull som jag kan bo i minst 6 månader. Det sabbar min ekonomi totalt just nu men det var för bra för att tacka nej till. 
Jag tänker på Söderkillen men är tillbaka på dejtingbanan. Öl med Herr Nyvaken ikväll!
Jag saknar mina vänner i Skåne men har hittat ett par vänner här som jag gillar. 
Jag ser framemot resan till Barcelona. 
Jag känner mig på något konstigt sätt HARMONISK. Skumt.

Kommentarer
Postat av: ida

åå. du gjuter mod i oss alla förlorade själar. jag håller mina magiska tummar. kram kram

2007-09-07 @ 16:15:38
Postat av: lovelyn

Men Ida, du är väl ingen förlorad själ?

2007-09-07 @ 16:24:39
Postat av: ida

jo. det går snordåligt här nere i södern just nu. och jag är verkligen inte på banan. jag är faktiskt rätt höstdeppig. så därför var det gött att läsa om hur det vänder för någon. just nu känner jag mig mest som jordens förlorare.

2007-09-08 @ 10:09:55
Postat av: lovelyn

Usch och fy, höstdepp är aldrig kul. Och trots att jag säger att du är supergo, kanonduktig och absolut inte en förlorare så kommer du inte tro på mig. Rätt som det är hittar du tillbaka till banan och det vänder, fast det tror du nog inte på just nu heller.
(Sen kan jag ju tillägga att den där harmonin jag skrev om kommer och går)

2007-09-09 @ 00:33:03
Postat av: ida

du är bäst lovelyn. puss puss

2007-09-09 @ 08:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0