Herr Nyvaken är trevlig

I fredags var jag på dejt med Herr Nyvaken. Och ja, han var rätt mysig i verkligheten också. Vi drack öl på en bar och pratade, lärde känna varandra i cirka två och en halv timme. Han är lätt att prata med. Det är trevligt.

Idag skickade han sms och undrade hur sugen jag var på att springa Bellmanstafetten när det regnade. Under kvällen har vi sedan utväxlat några sms och han vill träffa mig imorgon. Han är intresserad. Det är trevligt.

Trevligt är vad det är. Det var ingen fantastisk första dejt som med Polisen. (Som varade från 18-01.30) Det är ingen omedelbar passion som med Söderkillen. (Som jag ville kyssa efter första ögonkastet)
Det är bara trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0