Inför alkolås på mobiler nu!

Söndag kl 05.04

Vaknar av nåt jävligt irriterande ljud. Sträcker mig efter mobilen på nattduksbordet. Jag är sjukt trött och trycker på snooze. Tror jag. En halv minut senare ringer alarmet igen men då inser jag att det inte är måndagmorgon och att det inte är alarmet utan telefonen som ringer. 
Det är Kollegan. Som för typ femte gången försöker sig på ett bootycall. (Och ni vet ju vilken framgång han hade med det sist...)
Jag trycker bort honom en gång till. Och han ringer en tredje gång. Jag trycker bort honom och stänger sedan av mobilen. 
Som tur är räddar han situationen med ett smålustigt förlåtmig sms senare på dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0