Lovelyn drar till Barcelona

Ja, i en vecka i alla fall. Tapas ska ätas, vin ska drickas, choklad ska ätas och kanske en och annan cigg rökas. Dessutom ska män analyseras, jobb disskuteras och dansgolv intas. Och bikinin ska bada, turistmål besökas och fräknar odlas.
SEMESTER! Äntligen träffa fru. Lovely helt enkelt.

Sedan hoppas jag att jag har ett jobb när jag kommer hem. Att Herr Nyvaken är kvar för mig har han redan talat om. Loftsängen är kvar men inte länge till, när den är borta blir det inflyttningsfest. HÖST i Stockholm. Det kan bli lovely det  med.

Kommentarer
Postat av: Marie

Läser din blogg konstant, LOVE your way to express youself :) Underbar läsning!

2007-09-17 @ 20:02:07
URL: http://snowychili.blogg.se
Postat av: lovelyn

Tack så jättemycket! Det gör mig glad att någon annan än mina vänner läser bloggen och dessutom gillar den. Underbart att höra!

2007-09-18 @ 00:05:25
Postat av: Lena

Oooohhh, jag längtar redan efter Barcelona-rapport.

2007-09-18 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0