Orgasm på brunchen

Jag älskar brudar. Jag älskar brunch. Det bästa är när man kan kombinera de båda. I lördags åt jag och F brunch med hennes brudar här i Barca. Scones, pannkakor, melon, yoghurt, juice, kaffe. Massa mums och massa snack. Vi kom raskt in på orgasmer. En av de svenska tjejerna är tillsammans med en spansk kille. Vid ett tillfälle hade han pratat om sex med sina killpolare som påstod att deras flickvänner ofta kom en sisådär fem gånger när de hade vanligt penetreringssex. Jomenvisst. Stackars pojkvännen fick ju för sig att han kanske gjorde något fel och rådfrågade sin flickvän.
Hon upplyste honom om sakers tillstånd och plockade naturligtvis fram statistik för att visa att majoriteten av världens kvinnor inte kommer genom bara in och ut skjut. Tur att den svenska sexualupplysningen sprider sig utanför landets gränser.
Andra ämnen som avhandlades: hitta g-punkten. Jag lärde mig det nya ordet bowlinggreppet. Tydligen kan man lära sig mycket av att bowla.
Dessutom kom vi fram till vad som var bäst att säga när man sa tack och hej till ett one night stand. Slutsats: Vi hörs, ta hand om dig, lycka till.

Kommentarer
Postat av: Lena

Bowlinggreppet. Nästan lika användbart som GTP (grab-twist-pull). Det ska spridas.

2007-09-25 @ 09:05:31
Postat av: sue ellen

är bowling genom detta den perfekta dejten, möjligen är sprit-bowling den bästa dejten? jag har alltid tänkt att dejter då man "hittar på något kul" är lite prettojobbiga (speciellt sånna som hämtas från nätet) och ger mig en känsla av att vara deltagare i "casanova" det legendariska programmet med Adam Allsing. Men jag ska fundera... samma grepp har även benämnts som "mata hästen", men det är nästintill bara tjejer som rider, menlöst att försöka förklara med den utgångspunkten.

2007-09-26 @ 17:31:16
Postat av: Anonym

Jo, prettodejter är lika hemska som allt annat pretto. Fast jag skulle kunna tänka mig att ha en bowlingdejt om inte skorna var så fula. Men å andra sidan kan man ju få både strike och andra fullträffar av bowlande så varför inte?
Jag tror att bowling är en betydligt populärare aktivitet att släpa med en dejt på än en ridlektion.

2007-09-28 @ 00:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0