Sista dagen på jobbet

Det är tur att jag slutar idag för nu håller min datorskärm på min laptop på att dö. Den måste vara i en väldigt nervikt vinkel för att inte bli helt svart så just nu ser jag ut ungefär som en ostbåge. En ostbåge med röd och snorig näsa, munsår och oroande många finnar i pannan. 
Igår bjöd jag på marängsviss som avslutningsfika och fick en påse med skönhetsprodukter, fem böcker och tre chokladkakor som avskedspresent av min avdelning. Då vill man ju avsluta med stil men det jag ska avsluta verkar skita sig. 
I natt drömde jag att jag var på anställningsintervju på ett annat företag. Men den som skulle intervjua mig var min nuvarande personalchef. 
Jag tror att jag tar tillbaka det där jag skrev om harmoni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0