Tror ni att jag hinner?

Jag försöker ju stanna kvar i den här stan som jag omväxlande älskar och föraktar. Just nu medför detta projekt en del stress eftersom jag söker både bostad och jobb. Och som alltid, kärleken. 
Så förutom fyra utlovade dejter ska jag den här veckan:
- skicka iväg minst tio jobbansökningar, helst tjugo. 
- titta på två rum och en etta (hoppas, hoppas!) 
- köpa och skriva nya kontrakt med de två inneboende i lägenheten i Malmö
- komma ihåg att ringa till två kära vänner som fyller år
- besöka frisören
- springa Bellmanstafetten med några från jobbet (har knappt sprungit sen Vårruset men det ska nog gå bra) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

yep. du hinner :) kram kram

2007-09-03 @ 17:10:42
Postat av: lovelyn

Har redan spräckt mitt schema. Åkte inte och tittade på ett rum igår. Jag bara orkade inte åka till Bagarmossen. Tittade på Upp till kamp istället.

2007-09-04 @ 09:33:41
Postat av: Lena

Var den bra?

2007-09-04 @ 10:13:04
Postat av: lovelyn

Sådär...snyggt filmat och så men personerna kändes inte så verkliga. Tror det berodde på en styltig dialog. Och många av rollerna var lite väl typiska. Men jag kommer säkert att titta på alla avsnitten ändå.

2007-09-04 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0