ADHD eller inte

Igår var jag på dejt igen, med den andra adopterade killen från dejtingsidan på nätet. Ska det fortsätta i den här takten kommer jag att bli både desillusionerad och alkoholiserad inom några veckor.

Vi möttes utanför en bar. Jag kom först och satte mig på en bänk. Han kommer gående, pratar i mobiltelefon, ställer sig vid bänken. Jag vill inte resa mig. För han ser väldigt kort ut.

Det är inte ofta jag träffar en kille som är i min längd. Men den här snubben var säkert bara 165 cm. Dvs lika lång som jag när jag har lite klack, vilket jag hade.

Jag tvingade bort mina traditionella åsikter och vi gick till baren och drack öl. Och pratade. Framför allt han pratade, pratade och pratade. Samtidigt som han rörde sig, nästan konstant. Flyttade glaset, bytte ställning på stolen, fibblade med mobilen.

Jag blir stressad av ett sånt beteende. Jag vill bara säga: "Sitt still och håll käften i en minut tack". Kanske var han bara nervös eller så har han någon bokstavskombination. Jag funderade på att hångla upp honom, bara för att se om han åtminstone var tyst då. Men jag lät bli.

Ikväll har jag däremot en intressant dejt. Med Jamaicanen. Oh my.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter bättre. Jag antar att du inte tänker träffa någon av de adopterade dejtingsidekillarna igen.

2008-04-23 @ 15:18:24
Postat av: Marie

Herrregud, vad du dejtar :)

2008-04-23 @ 18:51:39
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: lovelyn

Lena: Nja, jag har inga planer på det även om jag tror att nr 2 skulle kunna vara en rolig kompis.
Marie: Ja, det blev lite oplanerat mycket den här veckan. Jag är lite trött idag...

2008-04-24 @ 09:03:01
Postat av: gummibandstjejen

Oj, jag tror typen som pratar i mobil när man just ska ses är extremt nervösa och därför måste ha något att göra. Lite töntigt och dålig stil tycker jag. Att sedan babbla på om sig själv är också enormt tråkigt och exakt man vill bara be dem hålla käften. Man borde ha en stående replik för den typen som får tyst på dem. Hm kommer inte på någon som är tillräckligt bra just nu, får tänka vidare :)

2008-04-24 @ 10:34:19
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se
Postat av: Sussie

hahahahaha.. Queer eye for the straight guy- det e allt vad jag har att säga!!

2008-04-24 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0