Bara skaka rumpan

Den Långhårige kom på besök i torsdags. Sent och sönderstressad av jobbet. Han åt mat som han hade med sig, ringde ett par jobbsamtal och fixade några grejer på laptopen innan vi kunde umgås. Det kändes lite konstigt, hela kvällen.
Och inte blev det bättre av att Jamicanen ringde mitt i. En man i soffan och en annan i luren. Svettigt. Sen messade både Pojken och Herr Nyvaken.

Äh, jag vet inte. Dejten hos Den Långhårige förra fredagen var så perfekt. För perfekt. Gav mig pirr i magen inför att ses igen. Nu känner jag mig mest apatisk och orkar inte bry mig. Varken om honom eller Pojken eller nån annan man. Jag tror att jag är lite utmattad.

Så igår var jag otroligt nöjd med en härlig middag och vinkväll hos MissLinisen. Mest tjejer och hur trevligt som helst. Jag känner mig glad över att jag börjar få ett umgänge här.

Ikväll ska Å och en kompis till henne komma hit och sedan ska vi gå ut och dricka några drinkar. Eventuellt gå vidare, jag känner för att bara dansa, dansa, dansa till bra musik. Jamicanen dj:ar på en klubb och det hade varit kul att gå dit. Dels för att det skulle vara kul att se honom spela (sju år sedan sist) och dela för att jag vet att han spelar bra skaka rumpan musik.

Och det är precis vad jag vill göra. Shake it like a polaroid picture.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Hoppas ni får skaka rumpa ;)

2008-04-12 @ 20:52:03
URL: http://jonteohlson.blogg.se
Postat av: MissLinisen

Ja visst hade vi kul! En massa fräscha brudar(nästan bara blondiner), snacka om att många killar velat joina oss igår! Men jag tyckte vi klarade oss riktigt bra ändå. Det var en lyckad kväll.

2008-04-12 @ 21:34:47
URL: http://www.selmalindi.blogg.se
Postat av: Lena

Jag borde väl inte fråga, när du nu är trött på grabbarna. Men jag är så nyfiken. Har vakten ringt?

2008-04-13 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0