Den brunbrände

Den kanske lite intressanta killen som fick mitt nummer på Spy bar i påskas har hört av sig. Messat några gånger och jag har svarat. Nu har vi styrt upp en dejt på fredag och det var på tiden för jag har börjat glömma hur han ser ut. Blond, lite skäggig och väldigt brunbränd är vad jag minns.

Så på fredag ska han hämta upp mig och köra mig till mammas villa i snobbiga förorten. Mamma jobbar utomlands och han passar villan men har egen lägenhet i stan påstår han.

Den officiella planen är att vi ska dricka vin och han ska bjuda på fiskgryta. Men jag antar att han hoppas på övernattning och fri tillgång till min mussla.

Jag vet inte om jag vill bjuda på musselsoppa. För säkerhet skull har jag kollat att jag faktiskt kan ta mig ifrån obygden mitt i natten. Och googlat och yahooat Den brunbrände. Jag hittade till och med en gammal bild på honom. Kanske kan funka som utpressning vid behov.

Kommentarer
Postat av: MissLinisen

Jaså! Jag som trode vi skulle på after work på fredag, där ser man! skojar bara..ha det så riktigt kul, och ta med pepparspray om han skulle bli knepig.

2008-04-01 @ 23:43:35
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: lovelyn

Oj. Förlåt. Fast det är ju helt oförlåtligt att glömma sina vänner. Jag ställer mig genast i skamvrån med dumstruten på.
Och om du mot all förmodan ändå förlåter mig så kan vi kanske ta det på torsdag istället?
/Lovelyn- med skamfläckar på kinderna.

2008-04-02 @ 00:04:16
Postat av: MissLinisen

Ingen fara haha. Har hört att det finns en regel bland killar att om chansen till sex finns så "får" man ställa in med polaren.

Måste rusa till jobbet, hörs!

2008-04-02 @ 07:49:14
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Lena

Hm. Jag är faktiskt skeptisk. Ska man gå hem till någon man inte känner? Ingen chans att routa om till restaurang?

2008-04-02 @ 10:09:31
Postat av: lovelyn

Haha! Jag kände på mig att du skulle skriva något liknande Lena.
Jag är själv lite skeptisk. Men mest till att jag ska ut i förorten.

2008-04-02 @ 12:30:37
Postat av: MissLinisen

Pepparspray som sagt ;)! En annan bra grej: ge adressen till en kompis (jag ställer upp om du vill) som även får i uppgift att ringa en viss tid och kolla läget.

2008-04-02 @ 14:05:34
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Karro

Jag är skeptisk till att du använder "musselsoppa" som metafor. Äckligt! :)

2008-04-02 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0