Gay eller inte

Jag var på dejt sent igår, med Koreanen (en av de adopterade från dejtingsidan på nätet). Vi drack några glas vin på en trevlig bar och pratade.

Jag hade vissa problem med att koncentrera mig på konversationen. För han var liksom...bögig. Min fördomsväckarklocka ringer jättehögt när jag skriver det här, men han var verkligen...gayig. Gayig i hur han talade, hur han rörde sig.

Han berättade att han brukade få vara shoppinghjälp till de 50-åriga gubbarna på jobbet. Hotta till dem lite när de hade 50-årskris. Och jag tänkte, "De ber dig följa med och shoppa för att de tycker att du skulle passa i Fab 5".

Att han dessutom hade en frisyr som var lika förvirrande som en labyrint gjorde inte saken bättre. Massa stylingprodukter i och spret åt olika håll.
Jag försökte tänka på hur det skulle vara att kyssa honom. Men nä. Det gick inte.

Kommentarer
Postat av: gummibandstjejen

Jag har varit med om detta, men han visade sig inte vara det. Tror dock fortfarande han åtminstone var bi. Förhoppningsvis dyker det upp någon ny dejt i min blogg snart, sånt är alltid lika kul att läsa om. haha

2008-04-22 @ 14:22:01
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahah gaah så osexigt...
Jag vill ha en illaluktande svetig manlig karl hahahah

2008-04-22 @ 15:33:39
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: lovelyn

Hans längsta förhållande hade varat i ett år. Mannen är 36 år. Detta gjorde mig inte mindre misstänksam direkt.

2008-04-22 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0