Jamaicanen på paus

Igår var jag, M och några till på stället där Jamaicanen dj:ar. Det var kul, han spelar ju bra musik och vi dansade och drack drinkar. Han var som vanligt snygg och sexig när han jobbade. Och han kom ut på dansgolvet och dansade med mig i nån minut.

Men samtidigt är det inte bara jag som tycker att han är en heting. Massa kvinnliga vänner på facebook och flera brudar som klistrade på dj:båset. En donna var parkerad typ i dj:båset, han kände henne rätt väl verkade det som.

Jag har även fårr veta skvaller om honom. En kompiskompiskompis har haft en relation med honom. Enligt uppgifterna ska han ha frågat henne hur många hon haft sex med. Hon sa 10 (vilket var lägre än den verkliga siffran...) Och han tyckte att det var mycket.

Eh men va? Hora-madonna komplex eller vadå. Han har ju knappast haft sex med färre än 10 pers. Och va fan är det för konservativa skitåsikter? Sånt går ju bort direkt. Dags att ligga lågt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Möjligen ska du komma ihåg att det inte nödvändigtvis måste stämma. Men tycker han så går han fetbort.

2008-04-28 @ 10:18:51
Postat av: lovelyn

Nä, det måste ju inte vara helt sant. Men antagligen inte helt osant heller. Och ja, då går han absolut fetbort.

2008-04-28 @ 11:13:33
Postat av: Lena

Fan vad störigt. Jag hatar när de åtråvärda visar sig vara idioter.

2008-04-28 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0