Lovelyn och männen

Okej, jag är lite utmattad. Men jag behöver ju inte ge upp helt för det. Så här är läget:

Vakten: Messade dagen efter. Typ "trevligt att träffa dig, allt bra med dig?". Jag svarade i samma stil och har sedan inte hört något mer. Men enligt säkra källor har han varit i fjällen och åkt skidor den här veckan.

Den Långhårige: Vi har inte hörts sedan han han var här i torsdags. Kändes ju lite skumt då så jag vet inte.

Pojken: Var här ikväll. Jag förvånade både honom och mig själv genom att bjuda på mat. Hemlagad mat. Han tog med en flaska vin. Han är en gullis, som säkert kommer att göra en tjej i hans egen ålder mycket lycklig i framtiden.

Jamaicanen: Vi messade igår och han skrev upp mig och mitt partysällskap på gästlistan till klubben där han dj:ade. Självklart gick vi dit och dansade, dansade, dansade. Och han var så snygg när han stod i båset, helt fokuserad på musiken men då och då lyfte han blicken mot dansgolvet, mötte min och log.
En stund innan stängning skulle vi gå, jag sa hej då till honom och tackade för kvällen. Han ville gärna fika eller äta middag någon dag i veckan.

Men det jag tänker mest på just nu är att jag ska jobba flitigt i fyra dagar innan jag åker ner till Skåne på torsdag. Längtar efter att träffa familjen, katten, vänner, guddotter och hennes lillebror.

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Vill du ha kenzas msn?
Checka då min blogg!

2008-04-14 @ 00:40:32
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-14 @ 00:42:02
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Lena

Och jag är i Budapest när du är i Skåne. Det är för jävligt.

2008-04-14 @ 09:31:11
Postat av: lovelyn

Ja Lena, det är för jävligt. Vi får planera bättre.

2008-04-14 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0