Mördande drömmar och träning

Jag hade en läskig dröm i natt. Jag drömde att jag bodde med mannen som har erkänt mordet på Engla. Han gick omkring naken i lägenheten. Naken och tjock var han. Och han skulle döda mig, fast jag visste inte när. 
Jag skyller drömmen på kvällstidningarna som publicerat bilder på honom. Om jag inte hade sett bilderna, hade jag inte drömt om honom. Funderar på att stämma blaskorna för störd nattsömn.

Nästan lika läskigt är det att jag precis gått med på att följa med Å på ett spinningpass. 55 minuters plåga. Jag brukar känna mig döende efter 15 minuter men kan stå ut i 30. Och inte har jag några sådana där spinningbyxor med blöja som man ska ha för att förhindra skavsår på känsliga delar.
Spinning ska ju vara bra träning för benen och rumpan. Men vad ska man med en tight rumpa om man har sönderskavda blygdläppar?

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack

2008-04-28 @ 16:23:58
URL: http://metrobloggen.se/mermode
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, vilken härlig blogg! Du skriver väldigt personligt. Hit återkommer jag! :-)

2008-04-28 @ 16:29:37
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Lena

Väldigt målande. Tack. Nu sitter jag med benen i kors.

2008-04-28 @ 16:42:10
Postat av: Anonym

Haha! Stäm tidningarna!

2008-04-28 @ 18:05:32
Postat av: gummibandstjejen

Usch ja! Det är hemskt med spinnig, jag brukar få ont kan jag säga. Frågade en isntruktör en gång hur länge det skulle göra ont och de bara skrattade åt mig.

2008-04-28 @ 18:06:20
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se
Postat av: lovelyn

Sandra: Du är varmt välkommen åter och tack för de söta orden! Jag ska såklart kolla in din blogg.
Lena: Ja, jag kanske borde köra din träningsform istället? Fast då vill jag ha Paolo som personlig tränare.
gummibandstjejen: Fy, vilka dåliga instruktörer. Underliv ska tas på allvar. För hur skulle det gå för världen utan fungerande underliv?

2008-04-28 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0